Portal kamusm gov tr

Kamu SM yenileme başvurusu nasıl yapılır?

Bunun için;

  1. Kamu SM çağrı merkezi aranır. (444 5 576)
  2. İlk önce bir (1) sonra iki (2) tuşlanarak güvenlik sözcüğü yenileme menüsü seçilir.
  3. Kimlik doğrulama yöntemi seçilir ve kimlik doğrulanır.
  4. Yeni güvenlik sözcüğü alınır ve işlem tamamlanır.

E-imza şifresi nasıl alınır?

Eimza Kart şifrenizi (Pin) oluşturmak için http://www.kamusm.gov.tr/ adresinden yapabilirsiniz. Öncelikle Kart şifrenizi (Pin) oluşturmak için Java yazılımının güncel olması gerekmekte olup, https://www.java.com/tr/ adresinden güncelleme yapılması gerekmektedir.

Elektronik imza şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Kişi eimza şifresini unuttuğunda ilk olarak e-mail ve cep telefonuna bakmalıdır. Eğer bulamadığı taktirde firmamızı aradığında kendisine tekrar pin kodu gönderilmektedir.

Akis kartım geldi ne yapmalıyım?

Kurye tarafından tarafınıza elden teslim edilen AKİS Akıllı Kartta yer alan Elektronik Mühür Sertifikanın yüklü olduğu çipli parça aşağıdaki gibi hasar verilmeden işaretli yerlerinden kırılarak çıkarılır. Eğer kenarlarında çapak kaldıysa uygun bir alet ile zarar vermeden temizlenir.

Mali mühür yenileme nasıl yapılacak?

Mali mühür yenileme süreci, sertifika bitimine ortalama 3 ay kala yapılmalıdır. Kamu SM, gerekli bilgilendirmeyi sistem üzerinde kayıtlı e-mail adresinden yapar. Süre bitiminde, yetkili kişiler başvuru talebinde yapılması gereken işlemler konusunda bilgilendirme yapar.

Mali mühür süre uzatımı nasıl yapılır?

No:16 Dışkapı/ANKARA” adresine başvurması gerekmektedir. Mali mührün 3 yılda bir yenilenmesi gerekmektedir. Firma unvanında bir değişiklik olduğu takdirde; eski unvan ile alınan mühür, geçerliliğini yitirdiği için yeni unvan ile tekrar mali mühür başvurusu yapılmalıdır.

E imza şifresi kaç haneli?

10- Açılan ekranda E-imzanıza 4 haneli rakamlardan oluşan şifrenizi oluşturduktan sonra imzanız kullanıma hazırdır.

About the Author

You may also like these